Jäsenedut

Laiva-lehti

SLHY julkaisee maan suurinta ja monipuolisinta suomalaista laivoihin erikoistunutta aikakauslehteä. LAIVA ilmestyy neljä kertaa vuodessa, ja se jaetaan jäsenetuna SLHY:n jäsenille. Historiallisten artikkelien lisäksi lehdessä kerrotaan ajankohtaisista ilmiöistä ja selvitetään, mitä kuuluu vanhoille suomalaisille ja Suomessa rakannetuille laivoille maailmalla. Lisäksi lehdesssä esitellään uutta laiva- ja merikirjallisuutta. Lue lisää.

Toimitila Naviska

Jäsentemme käytössä on yksi pääkaupunkiseudun suurimmista merikirjastoista. Laaja kirjavalikoima sisältää niin koti- kuin ulkomaisiakin teoksia, sekä kauno- että tietokirjallisuutta. Helsingin Pohjois-Haaagassa sijaitsevassa toimitilassamme voi myös lukea laiva- ja meriaiheisia lehtiä. Naviska on auki sopimuksen mukaan sekä pääsääntöisesti joka kuukauden ensimmäinen lauantai kello 14–16. Tarkista ajankohtaiset tiedot kotisivultamme.

Tapahtumat

Aika ajoin yhdistys järjestää itse ja yhdessä muiden  yhdistysten kanssa mm. retkiä ja esitelmätilaisuuksia, joista osa on suunnattu vain jäsenille.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.